Etsin satua naisen luomisesta. Mies haluaa kumppanin, niin kuin muillakin luoduilla on. Luoja toteuttaa toiveen, mutta ennen pitkää mies haluaakin eroon…

Kysytty

Etsin satua naisen luomisesta. Mies haluaa kumppanin, niin kuin muillakin luoduilla on. Luoja toteuttaa toiveen, mutta ennen pitkää mies haluaakin eroon naisesta. Tämäkin toive toteutetaan, mutta jonkin ajan kuluttua mies toivoo kumppaninsa takaisin. Miten tarina lopulta päättyi - sen haluaisin tietää.
Tämän (arabialaisen sadun) olen lukenut jostakin uskonnon oppikirjasta.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme löytäneet satua. Ehkä joku lukijoistamme tunnistaa sen?