Etsin runokirjaa joka koostui lukijoiden lempirunoista. Sinä jokaisen runon jälkeen lähettäjä analysoi lähettämänsä runon.

Kysytty

Etsin runokirjaa joka koostui lukijoiden lempirunoista. Sinä jokaisen runon jälkeen lähettäjä analysoi lähettämänsä runon.

Vastaus

Vastattu

Runoja sinulle / [toim. Maria Ahlstedt ja Marita Kansikas-Koivunen ; piirroskuv.: Seppo Polameri

                             7. painos 1984. - 8. painos 1987

                             Helsinki : Suuri suomalainen kirjakerho, 1979

                             342, [9] sivua : kuvitettu ; 23 cm

                             9516436277 sidottu

Etsimäsi kirja on varmaankin tämä. Kirjassa on runon ystävien toivomia runoja ja kertomus siitä, missä ko. runo on tullut tutuksi ja rakkaaksi. Voit kysyä kirjaa omasta kirjastostasi.