Etsin runoa missä on sanat ruis, heilimöi, kypsää, niittää , maamies kävelee...., talven lepoon. Se olisi tulossa kuolinilmoitukseen enkä ole löytänyt sitä…

Kysytty

Etsin runoa missä on sanat ruis, heilimöi, kypsää, niittää , maamies kävelee...., talven lepoon. Se olisi tulossa kuolinilmoitukseen enkä ole löytänyt sitä mistään. Kyse kuitenkin vanhasta runosta. Löytyykö teiltä apua mistä runon löytää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lassi Nummen runo Anna meille rauha muistuttaa hiukan kysyttyä runoa. Runo alkaa: Maa on saanut rauhan
kun syksyn sato kypsyy
ja leikataan