Etsin runoa jossa sanotaan jotenkin näin : ....ei tahtominen riitä vaan syty palamaan...

Kysytty

etsin runoa jossa sanotaan jotenkin näin : ....ei tahtominen riitä vaan syty palamaan...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo löytyy netistä ja sen tekijäksi ilmoitetaan "tuntematon unkarilainen runoilija". Selasin kaikki unkarilaisia runoja sisältävät kokoelmamme läpi, mutta tätä runoa en löytänyt tarkistaakseni sen sanatarkkuuden; netissä olevat sitaatit kun joskus muuttavat muotoaan. Myöskään Lahden kaupunginkirjaston runotietokanta ei tunne tätä runoa.
Tietäisiköhän joku lukijoistamme tarkemmin?

Saatte kuitenkin netistä löytyneen runon kokonaisena sähköpostiinne.