Etsin romaania jossa päähenkilöinä oli tyttö ja viittomalla kommunikoiva apina. Kirjan kansi oli keltainen. Mieleen painuvan kirjan nimi oli vaikeasti…

Kysytty

Etsin romaania jossa päähenkilöinä oli tyttö ja viittomalla kommunikoiva apina. Kirjan kansi oli keltainen. Mieleen painuvan kirjan nimi oli vaikeasti muistettava, sillä se oli jokin lyhyt lausahdus tai vastaava. Lainasin sen kirjastosta alle kymmenen vuotta sitten.

Vastaus

Vastattu

Voisikohan kyseessä olla Karen Joy Fowlerin Olimme ihan suunniltamme?

Olimme ihan suunniltamme | Kirjasampo