Etsin ranskankielistä (luultavasti ranskalaista) rap-biisiä, joka on julkaistu n. 1990-luvun puolivälissä. Biisissä on useita räppääjiä ja se on siitä…

Kysytty

Etsin ranskankielistä (luultavasti ranskalaista) rap-biisiä, joka on julkaistu n. 1990-luvun puolivälissä. Biisissä on useita räppääjiä ja se on siitä erikoinen, että se kuulostaa kuin oltaisiin oikeudenkäynnissä. Yhdellä räppääjällä on tuomarin rooli, toisella asianajajan, kolmannella syytetyn, jne. Olen yrittänyt löytää tämän biisin tietoja, mutta en ole onnistunut millään. Olisiko teillä tähän vastausta?

Vastaus

Vastattu

Lieneeköhän kyse Tandem-yhtyeen kappaleesta Le Jugement? Levy C'est toujours pour ceux qui savent on kylläkin ilmestynyt vasta 2005, mutta muuten se vastaa kuvausta, ks. https://www.youtube.com/watch?v=_o9PUU1Yx9w