Etsin Pollux kirjakerhon kirjaa, jossa on hevosenmuotoinen keulakuva uppeluksissa.

Kysytty

Etsin Pollux kirjakerhon kirjaa, jossa on hevosenmuotoinen keulakuva uppeluksissa joka tulee esille aina välillä ja kirjan päähenkilö yrittää selvittää sen alkuperän.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on Isolde Pullumin kirja Pegasos ja Vihreän hevosen majatalo (alk. The Green Horse summer). Suomennos on ilmestynyt vuonna 2008.