Etsin pianonuotteja Tapio Rautavaaran sävellykselle Sininen uni? Mistäköhän nuottikokoelmista löytyisi? Näemmä ainakin Suuri toivelaulukirja 4:sta, mutta…

Kysytty

Hei! Etsin pianonuotteja Tapio Rautavaaran sävellykselle Sininen uni? Mistäköhän nuottikokoelmista löytyisi? Näemmä ainakin Suuri toivelaulukirja 4:sta, mutta kaipaisin ehkä vähän vaativampaa ja "taiteellisempaa" sovitusta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei! Aika monessa HelMet-järjestelmän nuotissa on varsin "yksinkertainen" sovitus tai jopa pelkkä melodianuotinnos Toivelaulukirjojen tapaan. Voisit kuitenkin vielä tarkistaa, sopisiko alla oleva, ruotsinkielisin sanoin varustettu nuotti omaan tarkoitukseesi:

Teoksen nimi Vi gör musik : visbok för högstadiet och gymnasiet : Ackompanjemang / Bengt Olof Engström, Egil Cederlöf
Julkaisutiedot Stockholm : Helsingfors : Ehrlingförlagen, Fazer, 1984
Pysyvä linkki http://www.helmet.fi/record=b1117742~S3*fin

Sininen uni on siinä nimellä "Den blåa drömmen". Tätä kirjoittaessani oli kyseisen nuotti hyllyssä Töölön ja Tapiolan kirjastoissa.