Etsin perus/topografista karttaa Kuhmossa sijaitsevan Jongunjoen alueesta. Kyseinen joki virtaa Kuhmon Jonkerinjärvestä Lieksan Nurmijärveen. Löytyyköhän…

Kysytty

Etsin perus/topografista karttaa Kuhmossa sijaitsevan Jongunjoen alueesta. Kyseinen joki virtaa Kuhmon Jonkerinjärvestä Lieksan Nurmijärveen. Löytyyköhän kyseistä karttaa mistään Pääkaupunkiseudun kirjastoista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin pääkirjastossa Pasilassa on topografisia karttoja. Jongunjoen alue ulottuu kolmelle karttalehdelle: 4323 (Vieki), 4324 (Lauvuskylä) ja 4341 (Hattuselkonen).
Kartat ovat käsikirjastokappaleina, joita ei lainata, mutta kopioita voi ottaa hintaan à 30 senttiä.