Etsin onnittelurunoa 90-vuotiaalle naiselle. Hän on uskovainen mutta runon ei tarvitse sitä olla, muukin kaunis sopii. Osaatteko auttaa?

Kysytty

Etsin onnittelurunoa 90-vuotiaalle naiselle. Hän on uskovainen mutta runon ei tarvitse sitä olla, muukin kaunis sopii. Osaatteko auttaa?

Vastaus

Vastattu

Syntymäpäiväkortteihin sopivia runoja kannattaa etsiä esimerkiksi seuraavista kirjoista:

Sydämeni laulut: kauneimmat suomalaiset runot (2014)

Muista runolla: nykyrunoutta vähän joka juhlaan (2009)

Anna-Mari Kaskinen: Olkoon päiväsi onnellinen (2010)

Myös verkkoon on koottu moneen tilanteeseen sopivia runoja. Tutustu esimerkiksi seuraaviin:

Onnitteluruno- ja värssypankki

Syntymäpäiväruno- ja värssypankki

Birgit-mummu

Huom! Sivut sisältävät mainoksia.