Etsin nuotteja seuraaviin lauluihin: Viel´sua muistan (foxtrot)(Säv. A.Koskimaa, san. K.Mustonen, sov. K.Valkama) esitt. A.Aimo 1942. Paula (Säv. ja san. M…

Kysytty

Hei

Etsin nuotteja seuraaviin lauluihin:
Viel´sua muistan (foxtrot)(Säv. A.Koskimaa, san. K.Mustonen, sov. K.Valkama) esitt. A.Aimo 1942.

Paula (Säv. ja san. M.Maja, sov. K.Raikko) esitt. A.Anderssson & Dallape´ 1940 ja myöskin Korsuorkesteri.

Kaunis maa (Säv. Matti Sihvonen, san. E.Kujala, sov. Lauri Peura) esitt. Jamppa Tuominen 1997.

Kiitos

Vastaus

Vastattu

Kiitos kysymyksestä!

Kappaleeseen ’Viel’ sua muistan’ ei valitettavasti löydy lainattavaa nuottia. Viola-tietokannan mukaan kappale on julkaistu nuottikokoelmassa Columbia-iskelmiä, osa 6 (Helsinki : Levytukku, 1945), joka löytyy ainoastaan Kansalliskirjaston sekä Musiikkiarkiston kokoelmista.

’Paula’ -kappaleeseen sen sijaan löytyy nuotti Jyväskylän pääkirjaston musiikkiosaston varastosta Dallapé-orkesterin vihkosta: 30-luvun suosituimmat humppasävelmät, osa 3.

’Kaunis maa’ -nimisestä kappaleesta löytyy useitakin nuotteja, mutta mikään niistä ei ole etsimänne Matti Sihvosen sävellys. Ilmeisesti kyseistä kappaletta ei ole lainkaan julkaistu nuottina, ainakaan Suomen kansallisdiskografia Viola ei sitä löydä.