Etsin nimitietoa suomenkielisestä kirjasta, jota luin aivan 2000-luvun alussa, mutta jota en ole nettihauilla sittemmin löytänyt.

Kysytty

Etsin nimitietoa suomenkielisestä kirjasta, jota luin aivan 2000-luvun alussa, mutta jota en ole nettihauilla sittemmin löytänyt. Se oli todennäköisesti (ensimmäinen) osa tuolloin lähiaikana julkaistua, mahdollisesti nuorille suunnattua fantasiakirjasarjaa. Kirja sijoittui kelttiläiseen Ranskaan. Kansikuva oli vihreäpainotteinen, metsää ja ihmisiä, mahdollisesti hevosia. Kannen suunnittelu saattoi muistuttaa Redwallin taru -sarjan kirjojen kansia.

Vastaus

Vastattu

Voisiko kyseessä olla Tuula Haahdin Ron tulinen? Linkki Helmet hakutulokseen