Etsin matkakirjaa 1990-2000 luvulta, kirja kertoo matkasta Siperian halki junalla, meren yli Japaniin ja sieltä Etelä-Amerikkaan laivall Olen lukenut kirjan…

Kysytty

Etsin matkakirjaa 1990-2000 luvulta, kirja kertoo matkasta Siperian halki junalla, meren yli Japaniin ja sieltä Etelä-Amerikkaan laivall
Olen lukenut kirjan vuosia sitten ja en muista oikeaa nimeä enkä tekijääkään, Ulla-Lena Lundberg kummittelee mielessä, mutta en löydä hänen teoksistaa,

Vastaus

Vastattu

Voisiko kyse olla Kyllikki ja Saara Villan yhdessä kirjoittamasta kirjasta Äidin lokikirja (Like, 2013). Kirja kertoo useista matkoista, joita äiti ja tytär tekivät yhdessä. Matkoista kaikkein pisin johti Siperian läpi Japaniin, sieltä Hawajilla ja Panaman kanavan kautta Karibialle ja sieltä Eurooppaan. Olisiko tämä kaipaamasi kirja?

https://helmet.finna.fi/Record/helmet.2137879?sid=4648782417

Kirjavinkit : https://www.kirjavinkit.fi/arvostelut/aidin-lokikirja/

0 ääntä

Kommentit

Ei täsmää Villan kirjoihin. Kuvaus täsmää Pirkko Lindbergin kirjaan Maailmanmatkaaja (1993)