ETsin Marxin ja Engelsin teosta, jonka nimi on ranskaksi Idéologie allemande, englanniksi German ideology. Haluaisin tietää, onko sitä suomennettu ja jos on,…

Kysytty

ETsin Marxin ja Engelsin teosta, jonka nimi on ranskaksi Idéologie allemande, englanniksi German ideology. Haluaisin tietää, onko sitä suomennettu ja jos on, niin millä nimellä? Onko se mahdollisesti jossakin koottujen teosten osassa? Alkuteoksen saksankielinenkin nimi auttaisi etsinnöissä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teos on saksaksi Die deutsche Ideologie ja suomeksi Saksan ideologista ja siitä on julkaistu vain ensimmäinen luku teoksessa Valitut teokset kuudessa osassa ja löytyy kirjastosta.
Katso lisää
http://www.helmet.fi/search*fin?/Xmarx+6&searchscope=9&m=&l=&b=&Da=&Db=…