Etsin mahdollisesti intialaista draamaelokuvaa, joka esitettiin suomalaisessa tv:ssä luultavasti noin 1990-luvun lopulla. Elokuvassa on kolmiodraama, nainen on…

Kysytty

Hei! Etsin mahdollisesti intialaista draamaelokuvaa, joka esitettiin suomalaisessa tv:ssä luultavasti noin 1990-luvun lopulla. Elokuvassa on kolmiodraama, nainen on rakastunut kahteen mieheen ja molemmat miehistä haluavat naisen omakseen. Toinen miehistä jotenkin "herkempi", keskustelivat naisen kanssa puistossa(?) Yhdessä kohtaa Nainen menee toisen miehen luo ja toinen kilpakosijoista näkee naisen miehen luona ikkunasta ja luulee tulleensä jätetyksi. Mies päättää mustasukkaisuudesta tappaa toisen miehen.en muista miten, mutta mies kuolee ja ruumis laitetaan johonkin säkkiin (?) Elokuvassa oli myös jotain mellakoita/mielenosoituksia. Murhan jälkeen mies menee kertomaan naiselle toisen miehen kuolleen ja nainen valitsee rakastetukseen tämän eloon jääneen miehen tietämättä, että tämä on murhaaja. Muistan hirveän huonosti, pahoittelut! Muistan pitäneeni elokuvasta kovin ja haluaisin nähdä sen uudestaan. Kiitos avusta!

Vastaus

Vastattu

Kolmiodraamat ja sekavat juonenkäänteet ovat tyypillisiä intialaisille elokuville, joten on vaikea selvittää, mistä elokuvasta voisi olla kysymys. Tässä on joitain ehdotuksia:

Deewana (1992)

Baazigar (1993)

Darr (1993)

Raanjhanaa (2013)

Lisää Bollywood.elokuvia, joissa on kolmiodraama:

https://www.imdb.com/list/ls082446225/?sort=release_date%2Casc

https://www.news18.com/web-stories/entertainment/10-romantic-crime-bollywood-movies-of-the-90s-875737/