Etsin laulun sanoja, josta en muista alkua, mutta keskellä on jotain "pyryttää, hämärtää ilta talvinen, liitelee, kiitelee parvi valkoinen, kukkaset, pienoiset…

Kysytty

Etsin laulun sanoja, josta en muista alkua, mutta keskellä on jotain "pyryttää, hämärtää ilta talvinen, liitelee, kiitelee parvi valkoinen, kukkaset, pienoiset, hiljaa peitämme, tähtöset hopeiset loistaa tiellämme" puhe on lumihiutaleista ja nimikin voi olla se, siis Lumihiutaleet.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme tunnistaneet tätä kappaletta.  Ehkä joku lukijoistamme tuntee sen?