Etsin lastenkirjaa. Kokoelma satuja joita en muista täysin, satuja oli kymmenkunta, kuvitettu ja sijoittuivat prinssi/prinsessa-maailmaan. Nimessä ehkä joku…

Kysytty

Etsin lastenkirjaa. Kokoelma satuja joita en muista täysin, satuja oli kymmenkunta, kuvitettu ja sijoittuivat prinssi/prinsessa-maailmaan. Nimessä ehkä joku kultainen tai kultaisia mutta en niin oikein löytänyt mitään. Tämän version kannen kuvitus keltainen ja tummaa vihreää ja jotain hahmoja kannessa.

Yksi saduista kertoi siskoista jotka karkasivat tansseihin.
Yksi saduista (jonka erityisesti haluaisin lukea uudelleen) sisälsi metsästäjän tai prinssin, muutamia aukeamia kulki metsässä ja puissa oli kasvoja.

Arvelisin 70-80-luvulta tämän olevan.

Vastaus

Vastattu

Löysinkin vastauksen kysymykseeni. Kirja on Eric Kincaid Book of classic Fairytales.