Etsin lapsuudestani tuttua cd-levyä ja sain tietooni sen levyn nimen. Ongelma on että asun Lahdessa, mutta Lahden alueen kirjastoista ympäristökunnat mukaan…

Kysytty

Etsin lapsuudestani tuttua cd-levyä ja sain tietooni sen levyn nimen. Ongelma on että asun Lahdessa, mutta Lahden alueen kirjastoista ympäristökunnat mukaan lukien ei löydy ko. levyä. Löysin 1 kpl kyseistä levyä Kuopion kaupunginkirjastosta (ainakin nettisivun mukaan), ja mietinkin pystyykö Lahden kirjasto tilata aineistoa muista kirjastoista lainattavaksi jos pyytää ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä kaukolainaus muista kirjastoista on mahdollista.
Musiikkiaineiston kaukolainatilauksen voi tehdä verkossa http://lastukirjastot.fi/kaukolainapyynto
tai Lahden pääkirjaston musiikkiosastolla. Tällä hetkellä musiikin palvelupiste on osaston remontin takia lehtisalissa.
Kotimainen kaukolaina maksaa Lahden kaupunginkirjastossa viisi euroa.