Etsin kuvitettuja lastenkirjoja, jossa olisi lumikkoja tai muita näätäeläimiä. Mieluiten sellaisia, joissa on suomalainen kuvittaja ja joita saisi vielä…

Kysytty

Etsin kuvitettuja lastenkirjoja, jossa olisi lumikkoja tai muita näätäeläimiä. Mieluiten sellaisia, joissa on suomalainen kuvittaja ja joita saisi vielä kaupoista (eli ei yli 20 vuotta vanhoja). Osaisitteko vinkata tällaisia? Myös näätäeläimiin keskittyvät kotimaiset valokuvateokset kiinnostaisivat, jos sellaisia on ylipäätään tehty. Kiitos etukäteen!

Vastaus

Vastattu

Hei, tässä muutama kirja, jotka löysin:

  • Gavin Ciara: Lumikon uusi ystävä (2020)
  • Kari Koski: Vaarin eläinkirja (2007)
  • Ryhänen Eeva-Liisa: Me selkärankaiset: nisäkkäät (2012)
  • Leppäniemi Jorma: Suomen eläimet: Näätä (2005)