Etsin kirjoja, jotka käsittelevät tai edes sivuavat viime sotien aikana saksalaisten toimia Inarinjärvellä.

Kysytty

Etsin kirjoja, jotka käsittelevät tai edes sivuavat viime sotien aikana saksalaisten toimia Inarinjärvellä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällaisia kirjoja voisivat olla esim. Junilan Kotirintaman aseveljeyttä, Alakulppin Lapin ilmailuhistoria 1, Parikan Ystävästä viholliseksi ja Tikkasen Kohtaloita sodissamme. Lisäksi jatkosodan historiaa käsittelevissä kirjoissa varmasti puhutaan tästä aiheesta (yleisissä kirjastoissa luokka 92.73).