Etsin kirjastosta äänikirjoja kasetti tai Cd versioita. Mikkelin pääkirjastosta ei löytynyt Kaari Utrion Yksisarvinen äänikirjaa, eikö sitä todellakaan ole…

Kysytty

Hei!
Etsin kirjastosta äänikirjoja kasetti tai Cd versioita. Mikkelin pääkirjastosta ei löytynyt Kaari Utrion Yksisarvinen äänikirjaa, eikö sitä todellakaan ole koskaan tilattu mihinkään sivukirjastoon?
Harmi, kun sitä ei saa mistään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

valitettavasti Kaari Utrion Yksisarvista ei löydy äänikirjana yhdestäkään Mikkelin kaupunginkirjasto - Etelä-Savon maakuntakirjaston toimipisteestä.

Äänikirjaa on kuitenkin saatavilla muutamasta muusta Suomen kirjastosta kolmiosaisena C-kasettiversiona. Äänikirjat on mahdollista tilata kaukoalainana Mikkelin kaupunginkirjaston kautta.

Yksi kaukolainatilaus maksaa 4 euroa. Tilauksen voi tehdä joko asioimalla kirjastossa tai täyttämällä tilauslomakkeen kotisivullamme osoitteessa http://kirjasto.mikkeli.fi/kaukolainatilaus .

Lisätietoa kaukolainauksesta saat mistä tahansa toimipisteestämme tai tietopalvelumme kautta puhelimitse numerosta 050 311 7481 tai sähköpostitse tietopalvelu@mikkeli.fi. Tietoa löytyy myös kotisivuiltamme osoitteessa http://kirjasto.mikkeli.fi//node/39 .