Etsin kirjastoalan englannin kielen oppikirjaa, jota voisi käyttää kirjastoalan opiskelijoita opetettaessa (amk tai yliopisto).

Kysytty

Etsin kirjastoalan englannin kielen oppikirjaa, jota voisi käyttää kirjastoalan opiskelijoita opetettaessa (amk tai yliopisto).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoalan englannin kielen sanastoja ja sanakirjoja on joitakin mm.:
- Kirjastosanasto. 1 : Suomi-englanti-suomi -sanakirja ja lyhennehakemisto / Liisa Junno (2006)
- Tieto- ja dokumentointisanasto = Information and documentation : vocabulary (2004)
- Kirjastosanasto : lend or borrow? / Liisa Junno (2002)

Englannin kielen oppikirjaa kirjastoalalle ei taida olla. Lähin sopiva saattaisi olla Yleisradion tuottama VHS-video At your service : palveluenglantia / ohjaaja: Marja Jaakola ; toimittaja: Sirkka Hautamäki (2002)