Etsin kirjan nimeä jossa oli monta eri satua. Taisi olla vaalea kansi. Satu, jonka siitä kirjasta muistan, kertoi nallesta, jonka nimi taisi olla Reima…

Kysytty

Etsin kirjan nimeä jossa oli monta eri satua. Taisi olla vaalea kansi. Satu, jonka siitä kirjasta muistan, kertoi nallesta, jonka nimi taisi olla Reima joka heitettiin pois sekundakappaleena. Googlaaminen ei tuottanut tulosta :(

Vastaus

Vastattu

Hei,

Kyseessä taitaa olla Rakkaimmat nallesadut (Kustannus-Mäkelä, 1999 ; esipuhe: Susanna Gretz; suom. Sinikka Sajama alkup. The Hutchinson treasury of teddy bear tales).

Yksi saduista on Reima, joka kertoo kuvaamanlaisesta sekundakappalenallesta.