Etsin kirjaa " Oi, kallis suomenmaa" tarinoita sotavuosilta. kirjoittaja Edvin Kettunen isbn 952-91-7417-9 hakukoneella en löytänyt, mistä voisin kirjaa…

Kysytty

etsin kirjaa " Oi, kallis suomenmaa" tarinoita sotavuosilta.
kirjoittaja Edvin Kettunen
isbn 952-91-7417-9
hakukoneella en löytänyt, mistä voisin kirjaa lainata?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysytty kirja on pääkaupunkiseudulla vain Yliopiston kansalliskokoelmassa, josta sen saa lukusalissa luettavaksi. Lainattavia kappaleita löytyy Oulun ja Turun yliopiston sekä Åbo Akademin kirjastosta.