Etsin kirjaa nimeltä: Kokous-ja kongressipalvelut. Kirjailijat: Rautiainen&Siiskonen. Julkaisia Vantaa.Restamark, 2002). Jos tällainen löytyy, (Turussa…

Kysytty

Etsin kirjaa nimeltä: Kokous-ja kongressipalvelut. Kirjailijat: Rautiainen&Siiskonen. Julkaisia Vantaa.Restamark, 2002). Jos tällainen löytyy, (Turussa lainassa tällä hetkellä), kuinka nopeasti sen voisi saada lainaksi esim. etä-lainana? Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston kokoelmista löytyy mainittu teos,
Kokous-ja kongressipalvelut, ja se on tällä hetkellä lainassa. Turun kaupunginkirjasto ei tee kaukolainoja mikäli ko. materiali löytyy omista tai jonkun toisen turkulaisen kirjaston kokoelmista. Tämä mainittu kirja sisältyy myös esim. Turun Yliopiston, Turun Ammattikorkeakoulun sekä Åbo Akademin kirjastojen kokoelmiin.