Etsin kirjaa jota lapsilleni luin. Nyt heidän lapsille, jos löytäisin. Siinä oli maanalainen kansa, heillä oli korsista joku ilmastointi mikä uhkasi mennä…

Kysytty

Etsin kirjaa jota lapsilleni luin. Nyt heidän lapsille, jos löytäisin. Siinä oli maanalainen kansa, heillä oli korsista joku ilmastointi mikä uhkasi mennä tukkoon, kun kaivinkone kaivoi ojia suonlaitaan. Heitä auttoi pikku tyttö, jolla oli yhteiset saappaat veljen kanssa. Isä oli lähtenyt hakemaan tytölle omia saappaita ja tyttö oli äidin kanssa kotona leipoivat, veli koulussa. Taisi olla talvi tulossa. Kirja oli aika vanha.

Vastaus

Vastattu

Välitimme kysymyksesi eteenpäin, valtakunnalliselle, kirjastoammattilaisten sähköpostilistalle, jospa joku kollega jossakin päin Suomea muistaisi etsimäsi kirjan. Ilmoitamme sinulle heti jos vain saamme sieltä vastauksen! Vai muistaisikohan kukaan palstamme seuraajista kyseistä kirjaa?