Etsin kirjaa, josta minulla on vain mielikuva. Eli olen nähnyt sen jossain ja tiedän teeman ja sisällön ilman kirjan tai kirjoittajan nimeä. Ilmeisesti olen…

Kysytty

Etsin kirjaa, josta minulla on vain mielikuva. Eli olen nähnyt sen jossain ja tiedän teeman ja sisällön ilman kirjan tai kirjoittajan nimeä. Ilmeisesti olen lukenut takakannen nettikaupassa, mutta muisti pettää muilta osin. Kirja on ulkonäöstä päätellen 70-80 -luvun julkaisu, ilmeisesti nidos, jossa aikansa suomalainen uskonnollinen ns. vaikuttaja kertoo suhteestaan Yle:n kulttuuripolitikkaan ja tiettyyn virkamieheen (?) jota hän syyttää uskonnon sensuroinnista.. Kirjan nimi voisi olla vaikkapa "Taisteluni Ylen sensuuria vastaan" - siis teoriassa, mutta ei todella. Kannessa saattaa olla manipuloitu kuva tv:sta.

Vastaus

Vastattu

Näiden tietojen perusteella on valitettavasti melko hankalaa löytää etsimääsi teosta, varsinkin jos ajankohdasta ei ole tarkempaa tietoa.
Voit kokeilla hakuja itse eri hakusanoilla finna.fi -palvelusta https://finna.fi/
Esimerkiksi tällä haulla​, löytyy vaihtoehtoja, joita voit selata. Tulos on nyt järjestetty vanhimmasta uusimpaan.