Etsin kirjaa jossa suunnalleen toivottomaksi tapaukseksi luonnehdittu naisasiakas hakeutuu terapiaan. Miespuolinen terapeutti on jo ikääntynyt ja heittämässä…

Kysytty

Etsin kirjaa jossa suunnalleen toivottomaksi tapaukseksi luonnehdittu naisasiakas hakeutuu terapiaan. Miespuolinen terapeutti on jo ikääntynyt ja heittämässä niin sanotusti hanskat naulaan ja vastaanottotilat ovat nuhruiset. Terapiasuhteesta kehkeytyy toimiva.

Vastaus

Vastattu

Etsitty kirja saattaisi olla Anne Cathrine Bomannin Agathe.

Agathe | Kirjasampo