ETSIN KIRJAA, JOSSA OLISI SITAATTEJA. EN MIELELLÄNI OTTAISI KIRJAA JOKA OLISI KAUHEAN PAKSU.

Kysytty

ETSIN KIRJAA, JOSSA OLISI SITAATTEJA. EN MIELELLÄNI OTTAISI KIRJAA JOKA OLISI KAUHEAN PAKSU.

Vastaus

Vastattu

Tässä kolme ehdotusta sitaattikirjoista. Vähiten sivuja (142) on koko perheen sitaattikirjassa. Nimekkeistä on linkki Kirkes-verkkokirjastoon.

Leena Lammela: Suuri ajatelmakirja (2006)

Jesse Medi: Koko perheen sitaattikirja (2001)

Teemu Ikonen: Onnen helmiä : Ajatuksia ilosta ja elämästä (2006)