Etsin kirjaa, jossa äiti lastensa kanssa ajaa autolla, sitten auto menee rikki. He menevät jalan läheiseen taloon hakemaan apua, mutta päätyvät …

Kysytty

Etsin kirjaa, jossa äiti lastensa kanssa ajaa autolla, sitten auto menee rikki. He menevät jalan läheiseen taloon hakemaan apua, mutta päätyvät väärinymmärryksen vuoksi ”hullujen huoneelle” eli taloon, jossa heitä pidetään vankina aivan kuin mielisairaalan suljetulla osastolla vasten heidän tahtoaan. Taloon odotettiin jotain muita ihmisiä, erehdyksessä luultiin, että juuri tämä äiti lapsineen olisi tulossa sinne.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti kukaan vastaajistamme ei tunnistanut tällaista kirjaa. Tunnistaisiko joku kysymyksen lukijoista sen? Tiedon kirjasta voi kirjoitaa kommenttina tämän vastauksen perään.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Onko kirja uusi vai vanha?
Luettu suomeksi, ruotsiksi, englanniksi?
Missä maassa tapahtuu?