Etsin kirjaa jonka on kirjoittanut Marco Casagrande n.-97 ja se kertoo hänen vaiheistaan palkkasotilaana jugoslavian sodassa serbien puolella.

Kysytty

Etsin kirjaa jonka on kirjoittanut Marco Casagrande n.-97
ja se kertoo hänen vaiheistaan palkkasotilaana jugoslavian
sodassa serbien puolella.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja jota etsit on "Mostarin tien liftarit. Suomalainen palkkasoturi Bosnian sodassa. Tekijä on Luca Moconesi, nimi on Marco Casagranden "taiteilijanimi", ja Casagrande on myös kirjassa esiintyvä henkilö. Kirjan on julkaissut WSOY 1997.

3 ääntä

Kommentit

Casagrande taisteli kroaattien puolella.