Etsin kirjaa, jonka nimeä en aivan tarkkaan muista. Matka oikeitten ihmisten luo tai sinnepäin. Kertoo naisesta, joka joutuu lähtemään australiaan ja jättämään…

Kysytty

Etsin kirjaa, jonka nimeä en aivan tarkkaan muista. Matka oikeitten ihmisten luo tai sinnepäin. Kertoo naisesta, joka joutuu lähtemään australiaan ja jättämään kaiken maallisen taakseen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitat ehkä Marlo Morganin kirjaa: Viesti oikeiden ihmisten maailmasta.
Kertoo terveydenhoitajasta, joka lähtee Australian aboriginaalien pariin elämään.