Etsin kirjaa jonka luin noin 15 vuotta sitten. Kirja kertoi pienestä joukosta suomalaisia sotilaita jotka jotenkin kehittävät alkoholin joka tekee heistä…

Kysytty

Etsin kirjaa jonka luin noin 15 vuotta sitten. Kirja kertoi pienestä joukosta suomalaisia sotilaita jotka jotenkin kehittävät alkoholin joka tekee heistä haavoittumattomia, joten he päättävät lähtä valtaamaan karjalaa takaisin. Kirja oli pitkälti humoristinen ja luultavasti kirjoitettu 90/2000 luvulla.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti en onnistunut löytämään kuvausta vastaavaa teosta. Kysyin tunnistusapua myös kollegoilta, mutta kukaan heistäkään ei tunnistanut sitä. Ehkäpä joku tämän palstan lukijoista tietäisi, mistä teoksesta on kyse.