Etsin kirjaa jonka luin joskus 15v. Kirja on suht. Vanha, muistaakseni joskus 80-luvulla tms. Kirjassa oli tyttö joka opiskeli noituutta jonkun random tädin…

Kysytty

Etsin kirjaa jonka luin joskus 15v. Kirja on suht. Vanha, muistaakseni joskus 80-luvulla tms.

Kirjassa oli tyttö joka opiskeli noituutta jonkun random tädin kanssa. Hänellä oli 10 sääntöä, joista muistan sen että ennen nukkumaan menoa sängyn ympäri pitää kävellä 3x, jonka takia hänen piti siirtää sänkyä joka ilta. Ei saanut laulaa ennen aamupalaa, ja joku sääntö valkosipulin syömisestä.

Jossain vaiheessa kirjaa tyttö sanoo "olen 100 prosenttisesti puoli noita"

Hän kävi koulua normaalisti ja harjoitti noituutta salassa.

Jossain kohti kirjaa oli koulun näytelmän harjoituksia, jossa päähenkilön luokkalainen tyttö
Valitti että päähenkilön henki haisee valkosipulille.

Vastaus

Vastattu

Kysyin kollegoilta apua kirjan etsimiseen ja sain vastaukseksi, että kyseinen kirja olisi "Ystäväni noitatyttö", jonka on kirjoittanut E.L. Konigsburg.