Etsin kauhutarinaa, jonka keskiössä on lihava, sängyssään elävä nainen ja hänen luonaan vieraileva mies. Lopussa nainen vyöryy miehen yli ja ulos talostaan…

Kysytty

Hei

Etsin kauhutarinaa, jonka keskiössä on lihava, sängyssään elävä nainen ja hänen luonaan vieraileva mies. Lopussa nainen vyöryy miehen yli ja ulos talostaan kuin suuri etana. Se on julkaistu jossakin kauhukokoelmassa, ja lienee alkuperältään yhdysvaltalainen. Voisikohan sen nimi olla Ruoka? Mistä kokoelmasta se löytyy?

Vastaus

Vastattu

Hei,

novelli löytyy kokoelmasta Kauhujen kirja 2. Sen on kirjoittanut Thomas Tessier ja novellin nimi on tosiaan Ruoka.

Tässä linkki kirjan teostietoihin verkkokirjastossa: https://keski.finna.fi/Record/keski.119904?sid=2927302906