Etsin karttoja, joita voisin julkaista väitöskirjassani, seuraavasti: Afrikan mantereen kartta, eteläisen Afrikan kartta, Nambian kartta, Namibian pohjoisosan…

Kysytty

Etsin karttoja, joita voisin julkaista väitöskirjassani, seuraavasti: Afrikan mantereen kartta, eteläisen Afrikan kartta, Nambian kartta, Namibian pohjoisosan kartta, Kunenen maakunnan kartta, Caprivin kartta. Löytyykö ministeriön kirjastosta kirjoja, joissa nämä esiintyisivät? Voisiko niitä käyttää pianettavaan väitöskirjaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjojen tekijänoikeudet ovat aina kirjan kustantajalla ja lupa kirjoissa esitettyjen aineistojen käyttöön pitäisi näinollen kysyä kunkin kirjan kustantajalta. Suosittelisin sinua käyttämään google maps -palvelua. Osoitteesta maps.google.com voit etsiä erilaisia karttoja käyttöösi.