Etsin kappaletta jossa lauletaan jotenkin näin: "...ei syys nyt saa sun mieltä masentaa...näät kauneuden kun katsot tarkempaan...kun minä sinut nään niin minä…

Kysytty

Hei!
Etsin kappaletta jossa lauletaan jotenkin näin:
"...ei syys nyt saa sun mieltä masentaa...näät kauneuden kun
katsot tarkempaan...kun minä sinut nään niin minä silloin nään silmissäsi
syksyn sään..."
Kuka esittää ja minkä niminen laulu? Mies laulaja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saimme vihjeen lukijaltamme, että kappale Julian Syys silmissäsi. Se on kuunneltavissa tässä Sekahaku-soittolistassa, https://areena.yle.fi/podcastit/1-66944553.

0 ääntä

Kommentit

Se on Julia - Syys Silmissäsi