ETSIN JUHANI LINNOISEN KIRJAA HELMETISTÄ SE TUNTUU OLEVAN KUMMAN KYSYTTY TEOS JA AINA LAINASSA MISTÄ MUUALTA SITÄ VOISI ETSIÄ

Kysytty

ETSIN JUHANI LINNOISEN KIRJAA HELMETISTÄ SE TUNTUU OLEVAN KUMMAN KYSYTTY TEOS JA AINA LAINASSA MISTÄ MUUALTA SITÄ VOISI ETSIÄ

Vastaus

Vastattu

Juhani Linnoisen kirjoittama Katto pois! : 40 vuotta suomalaisessa ajoneuvoteollisuudessa (Turun Sanomat, 2000) on tosiaan melkoinen harvinaisuus kirjastojen kokoelmissa. Kuitenkin se on saatavana helmet-kirjastoista. Tällä hetkellä ainoa kappale on lainassa, eräpäivä on 27.3.2024. Voit varata kirjan ja saat sen haluamaasi helmet-kirjastoon. Varausjonoa teokseen ei juuri nyt ole.

https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1375608__Skatto%20pois__O…