Etsin Jarkko Laineen runokirjaa jonka nimeä en muista :D. Siinä on runo jonka säkeistöistä muistan jotain pätkiä, esim. Minä tulen luoksesi kuin hansikas…

Kysytty

Hei ! Etsin Jarkko Laineen runokirjaa jonka nimeä en muista :D. Siinä on runo jonka säkeistöistä muistan jotain pätkiä, esim. Minä tulen luoksesi kuin hansikas käteen, jään luoksesi …, pidän sinusta kiinni kuin nastarenkaat maantiestä jne. Jos joku olis ystävällinen ja näkis vaivaa etsiä sen mulle niin haluaisin tilata sen. Oon kaivannu sitä jo vuosikausia ja jos se näin löytyis, olisin ikionnellinen ! Terv. toiveikas Kirsi

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo löytyy Jarkko Laineen romaanista Niin kulki Kolumbus. Säkeet ovat tarinassa pätkittäin, ja on hieman vaikea erottaa, mikä on itse runoa, mikä kerrontaa.

Säkeet löytyvät romaanin vuoden 1969 painoksesta (Otava) sivuilta 163-165.