Etsin Irja Kylälän kirjaa Koiruuksien koiruus, mutta en löytänyt sitä Vaski -kirjastojen valikoimista. Voisitteko auttaa tässä?

Kysytty

Etsin Irja Kylälän kirjaa Koiruuksien koiruus, mutta en löytänyt sitä Vaski -kirjastojen valikoimista.
Voisitteko auttaa tässä?

Vastaus

Vastattu

Irja Kylälän teos Koiruuksien koiruudet (2023) on tilattu Vaski-kirjastoista ainakin Turun pääkirjastoon. Teos ei ole vielä lainattavissa, mutta sen voi jo varata.

https://vaski.finna.fi/Record/vaski.4332438?sid=3181182840