Etsin hyvin vanhaa lastenkirjaa, jonka äitini löysi 50-luvulla. Emme tiedä kirjoittajaa emmekä kirjan nimeä, mikä hankaloittaan etsintää. Kirjassa ainakin…

Kysytty

Hei, etsin hyvin vanhaa lastenkirjaa, jonka äitini löysi 50-luvulla. Emme tiedä kirjoittajaa emmekä kirjan nimeä, mikä hankaloittaan etsintää. Kirjassa ainakin yhtenä päähenkilönä on kukkaruukku, joka menee rikki/on mennyt rikki ja suree kohtaloaan, kunnes toinen päähenkilöistä (tonttu? hiiri?) tekee siitä suojan ja majatalon kaikille pienille otuksille.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kukaan vastajistamme ei muistanut kyseistä lastenkirjaa. Muistaisiko joku kysymyksen lukijoista sen? Tiedon voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit