Etsin H. Millerin teosta Salamurhaajien aika. Kirjan on kustantanut Kustannusosakeyhtiö Sammakko v. 2000

Kysytty

Etsin H. Millerin teosta Salamurhaajien aika. Kirjan on kustantanut Kustannusosakeyhtiö Sammakko v. 2000

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Henry Millerin teos Salamurhaajien aika : proosallinen tutkielma Rimbaud'sta (suom. Einari Aaltonen ja Seppo Lahtinen, Sammakko 2000) kuuluu lukuisien krijastojen kokoelmiin. Teosta on saatavana myös oman kirjastoverkkosi kokoelmissa.

https://finna.fi/Record/vaski.372569

Mikäli oli kyse siitä, että haluaisit hankkia kirjan omaksi, niin kannattaa tutkia nettiantikvariaatteja tai nettikirjakauppoja. Joissakin nettikirjakaupoissa teosta näyttäisi olevan vielä saatavana.