Etsin fantasiakirjaa jonka luin joskus peruskoulussa. Kirjan kirjoittaja oli muistaakseni suomalainen. Kirjassa päähenkilö on tyttö joka käy taikakoulua…

Kysytty

Etsin fantasiakirjaa jonka luin joskus peruskoulussa. Kirjan kirjoittaja oli muistaakseni suomalainen. Kirjassa päähenkilö on tyttö joka käy taikakoulua. Kirjassa tyttö ja hänen perhe taistelevat jotain pahaa vastaan.

Vastaus

Vastattu

Itsekin fantasiakirjailijana kunnostautuneelle kollegalle mieleen tuli ensimmäisenä Reetta Aarnion Maan, veden ja tulen väki -sarja, jonka ensimmäinen osa, Maan kätkemät, ilmestyi vuonna 2008.

Toinen ehdotus oli Siiri Enorannan Tuhatkuolevan kirous vuodelta 2018.

Olisikohan kyseessä jompikumpi mainituista?