Etsin Ernest Hemingwayn novellia "Palkkatappajatarina". Luulisin, että englanniksi sen nimi on yksinkertaisesti "The Killers". Löytyisiköhän se jostain…

Kysytty

Etsin Ernest Hemingwayn novellia "Palkkatappajatarina". Luulisin, että englanniksi sen nimi on yksinkertaisesti "The Killers". Löytyisiköhän se jostain Hemingwayn novellikokoelmasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hemingwayn novelli The Killers on suomennettu nimellä Tappajat. Se sisältyy sekä teokseen Kilimandsaron lumet että Nick Adamsin tarina. Molempia kirjoja on hyllyissä useissa pääkaupunkiseudun kirjastoissa.