Etsin erään kappaleen nimeä ja sanoittajaa. Laulu kertoo vanhemmasta ja hänen lapsesta, jolla on kehitysvamma. Kertosäkeen loppupuoli meni jotenkin näin: …

Kysytty

Etsin erään kappaleen nimeä ja sanoittajaa. Laulu kertoo vanhemmasta ja hänen lapsesta, jolla on kehitysvamma. Kertosäkeen loppupuoli meni jotenkin näin: "Lapsi nauraa ja kuu katselee. Eikä vuodetkaan hänestä aikuista tee."
Mikähän kappale voisi olla kyseessä?

Vastaus

Vastattu

Välitimme kysymyksesi eteenpäin, valtakunnalliselle kirjastoammattilaisten sähköpostilistalle, jos joku kollega jossakin päin Suomea muistaisi kyseisen kappaleen. Ilmoitamme heti jos vain saamme sieltä vastauksen. Vai muistaisikohan joku palvelumme seuraajista mikä kappale voisi olla kyseessä?