Etsin englannin kielisiä läheteitä kuntouttavasta työtoiminnasta ( esim. artikkeli )Mistä löytäisin ?

Kysytty

Etsin englannin kielisiä läheteitä kuntouttavasta työtoiminnasta ( esim. artikkeli )Mistä löytäisin ?

Vastaus

Vastattu

Etsin Finnasta hakutermillä Rehabilitative work. Haku löysi 43 kokonaan tai osin englanninkielistä osumaa. Joukossa kirjoja, lehtiartikkeleita ja opinnäytteitä. Finna.fi

Google Scholar haku löysi myös joitakin nettiosumia. Google

Aiheen rajaus ja lähteiden käyttötarkoitus kannattaa miettiä etukäteen. Silloin metsästys on tehokkaampaa.