Etsin Elvi Paavolaisen evakkomatkasta kertovan Karjala-lehden artikkelia joka on todennäköiseti julkaistu ennen 6.9.1983 ja tod.näk lähellä tätä päivämäärää…

Kysytty

Etsin Elvi Paavolaisen evakkomatkasta kertovan Karjala-lehden artikkelia joka on todennäköiseti julkaistu ennen 6.9.1983 ja tod.näk lähellä tätä päivämäärää.

Vastaus

Vastattu

Karjala-lehden sähköinen arkisto kattaa vuosikerrat 1940-2006, joten Elvi Paavolaisesta kertova artikkeli saattaisi löytyä sieltä. Sähköistä arkistoa ei pääse kuitenkaan tutkimaan, ellei ole lehden tilaaja. Jos lukuoikeutta ei ole, kannattaa tiedustella suoraan lehden toimituksesta, mistä numerosta artikkeli löytyy. Kun numero on tiedossa, lehteä voi pyytää kaukolainaksi lähimmän kirjaston kautta.

Sanomalehti Karjala (karjala-lehti.fi)