Etsin c-kasettia "Peikkoja ja pörriäisiä" vuodelta 1983. Se on saatavilla Alahärmän kunnankirjastossa, ja pyytäisin teitä tarkistamaan, olisiko…

Kysytty

Etsin c-kasettia "Peikkoja ja pörriäisiä" vuodelta 1983. Se on saatavilla Alahärmän kunnankirjastossa, ja pyytäisin teitä tarkistamaan, olisiko sitä missään lähempänä, mieluiten täällä Pääkaupunkiseudulla. Jos äänitettä ei löydy (LP:kin käy), tilaan sen kaukolainana Alahärmästä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Järjestelmästämme löytyy ainoastaan Peikkoja ja menninkäisiä 2-kasetti; vuodelta 1985. Nähtävästi kysymänne kasetti on tätä samaa sarjaa.(1.osa?)
Kasetti on Audiotuotannon kustantama. Neuvoisin ottamaan yhteyttä kustantajaan tai kyselemään divareista, heiltäkin voi kyseinen kasetti löytyä.