Etsin arvosteluja Hesarissa seuraavista orkestereita 60-luvulta, joissa soitin. 1.) NMKY sinfoniaorkesteri 50 ja 60 v. juhlakonsertit. 2) Tuomiokirkon…

Kysytty

Etsin arvosteluja Hesarissa seuraavista orkestereita 60-luvulta, joissa soitin.

1.) NMKY sinfoniaorkesteri 50 ja 60 v. juhlakonsertit.
2) Tuomiokirkon puhallinorkesterin kantaesitys Tuomiokirkossa.

Kysymykseni kuitenkin rajoittuu tietoon, minä säännöllisenä? päivänä Hesari julkaisi taidearvosteluaan, koska vastaus ilmeisesti löytyy vain mikrofilmiarkistosta, tämä helpottaisi hakua?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysyin taidearvostelupäivää Hesarista, mutta en ole vielä saanut vastausta. Lähetän tiedon, kun (toivoakseni) saan sen.

Meillä Helsingin Pasilan kirjastossa on Hesarit mikrofilmattuina tältäkin ajalta. Helsingin ja Espoon kaupunginkirjastoissa HS Päivän lehti -tietokannan kautta Hesarista voi myös hakea, mutta vasta vuodesta 1990 alkaen. Halutessasi voit tulla käymään läpi Hesareiden mikrofilmejä Pasilan kirjastoon, mutta melko työläs tapa tämä tietenkin on.

http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Pasilan_kirjasto

http://www.helmet.fi/fi-FI/Ekirjasto/Tietokannat/Artikkeli_ja_lehtitiet…