Etsin alzheimerintautia sairastavalle äidilleni selkokielistä lehteä, mielellään kristillistä. Onko olemassa muita kuin Leija?

Kysytty

Etsin alzheimerintautia sairastavalle äidilleni selkokielistä lehteä, mielellään kristillistä. Onko olemassa muita kuin Leija?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Leijan lisäksi ainoa selkokielinen lehti näyttäisi olevan Selkouutiset. Se on kaksi kertaa viikossa ilmestyvä, Selkokeskuksen julkaisema lehti. Sen verkkoversioon voi tutustua tästä: http://papunet.net/selko/selkouutiset/

Kristillisten lehtien joukossa ei ole selkolehteä.

4 ääntä
Oliko vastauksesta sinulle hyötyä?
 
Haluatko jättää uuden kysymyksen? Lähetä se kysymyslomakkeen kautta.

Kommentoi vastausta

  • Sallitut HTML-tagit: <i> <b> <s>
  • Rivit ja kappaleet päätetään automaattisesti.
  • Verkko- ja sähköpostiosoitteet muutetaan automaattisesti linkeiksi.